miercuri, 3 martie 2010

Lacrimioare

"Lacrimioare" numele unui inceput de culegere de ganduri, versuri, sentimente...

Voici une première esquisse que je vous invite à lire:

O cursa nebuna !

O cursa nebuna. O cursa impotriva curgerii, impotriva ticaitului, impotriva timpului. Ma simt mereu antrenata in aceasta cursa nesfarsita. Dupa ce ? Nu am sa aflu poate niciodata.
Fiecare clipa ma face sa mi-o doresc pe urmatoarea. Fiecare clipa ma duce peste timpul prezent si ma proiecteaza in viitor. O iluzie, un vis, un ideal. Oare exista ? oare aceste secunde se pot trai la prezent ? Nu stiu. Si nu cred ca am sa aflu niciodata.
E prea devreme acum sa ma pronunt. Poate ca e prea devreme. Ninsoarea abia a adus un nou an, proaspat, curat, aproape nedesfacut. E vreme destula pentru cuibarit prin cantul florilor, pentru sarutat aripa cerului calator, pentru trait. E vreme destula. Si totusi…picioarele-mi sunt inghetate de la mersul printre orele reci, printre minutele albe, printre clipirile de soare si nu stiu…nu cred…ca am sa stiu vreodata de ce inghetam atunci cand iubim zapada.
As vrea sa tasnesc din fantana in care prind radacini. As vrea sa ma prind de cumpana si sa ma ridic, incet, odata cu pamantul, spre o alta vreme…spre un alt apus. In toate vreau sa-mi las o lacrima si toate vreau apoi sa planga pentru ce am fost. Pentru ca eu nu voi plange. Eu voi rade naiv, nestiind ca fiecare raset ma duce si mai departe de mine, si mai aproape de nemine. Ce cursa nebuna !

Niciun comentariu: